RTÜK’ten hükümete yakın kanala ceza !

RTÜK seçim döneminde muhalefet partilerine hakaret içeren yayınlar nedeniyle A Haber’e ceza verdi.

RTÜK’ten hükümete yakın kanala ceza !

Kanalların seçim dönemi yayınlarını incelemeye alan RTÜK ve YSK, A Haber’in taraflı ve muhalefet partilerine hakaret içeren çok sayıda programına ceza verdi.

Radyo Televizyon Üst Kurulu’nun raporu doğrultusunda kanala 4 yayın durdurma ve 6 uyarı cezası verildi. Raporda kanalın canlı yayın bağlantıları ve röportajlarla sadece AKP lehine haberler yaptığı vurgulandı.

Cumhurbaşkanının damadına ait kanala geçen ay da MHP milletvekili Meral Akşener’le ilgili kaset iddiaları sebebiyle para cezası kesilmişti. A Haber 2014 belediye seçimleri öncesi yaptığı taraflı ve dezenformasyon içerikli yayınlar nedeniyle 28 kez yayın durdurma cezası almıştı.

Kanalın Haziran ayında iktidar propagandasını daha da sertleştirerek yaptığı yayınlara ne kadar ceza verileceği merak konusu. Öte yandan aynı yayın grubuna bağlı yandaş Sabah gazetesi, twitter hesabından A Haber’e verilen cezaları “Özgür basına ceza” başlığıyla duyurdu.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Ptt kart